In arena circului (fotoreportaj)

Evenimente Jurnal

Calendaristic a sosit primavara, dar iarna se incapataneaza sa nu plece. Fiindca frigul de afara parca nu ma indeamna sa ies la fotografiat, am scotocit prin arhiva de fotografii si am gasit o serie ce mi s-a parut interesanta. Niste fotografii facute cu ceva vreme in urma la Circul de Stat Bucuresti, cu ocazia Galelor Circului. Haideti sa patrundem impreuna in minunata lume de poveste a circului cu ajutorul fotografiei.

Incepe spectacolul la Circul Bucuresti
Incepe spectacolul
Silueta de balerina in lumina reflectoarelor
Silueta de balerina
Balerina si clovnul de la circ
Balerina si clovnul
Fluid uman
Magic show la circ
Magic show
Numar cu calareti la circ
Calareti
Dans
Final de spectacol la Circul Bucuresti
Final de spectacol

Acesta a fost spectacolul…! A fost ca o calatorie in timpul copilariei si totul a fost cum imi aminteam… clovni, acrobatie, animale, magie! Minunat!

Alte articole
Featured
Plimbare prin Valencia – fotoreportaj
Cum la noi toamna si-a intrat brusc in drepturi si este destul de mohorata, m-am gandit sa va inseninez un pic ziua cu soarele Spaniei. De pe 5 pana pe 15 octombrie am fost in vizita la niste amici din Spania care stau in Gandia, la aproximativ 70 de km de Valencia. Astfel ca prim punct pe lista de vizite a fost bineinteles Valencia. Nu am mai fost pana acum in Spania si eram foarte curios sa vad cu ochii mei ce este acolo, nu doar din povesti. Am ajuns cu Wizzair pe aeroportul din Valencia in toiul noptii, de unde prietenul meu, Marius a avut placerea sa ne ia cu masina. Astfel am vazut prima data infrastructura rutiera impecabila a Spani ...
MAI MULT
Sesiune foto dupa nunta – Vero & Dani – Valea Scorota
Cu picul de energie ce ne-a mai ramas de la petrecerea de nunta, ne-am tras sufletul nitel si am fost cu Vero si Dani sa facem o sesiune foto dupa nunta in locurile dragi noua, prin padurile din Retezatul Mic, pe Valea Scorota. Sigur ca multi o sa va intrebati cam pe unde vine asta? Ei bine, este la capatul Vaii Jiului pe drumul spre Herculane, un loc de vis si destul de putin vizitat, dar asta nu e de rau. :P Bine, credeam noi ca nu e vizitat fiindca in timpul sesiunii foto au trecut destul de multi turisti pe acolo. Am avut noroc de vreme faina si o lumina super asa ca pe sufletul mirilor. Sper sa va placa si voua ce a iesit si eventual sa ...
Simona & Valentin – sesiune foto TTD – Popasul Pescarilor
Imediat dupa nunta, duminica seara a cautat impreuna cu Simona si Valentin o plaja nu foartea aglomerata sa face o sesiune foto TTD. Chiar daca am fost putin obositi dupa petrecerea de sambata noaptea am mai gasit resurse fizice si creative si pentru aceasta sesiune foto pe plaja la ora apusului. Am ajuns la Popasul Pescarilor intre Eforie Sud si Eforie Nord, unde am gasit o oaza de liniste si bineinteles mancare foarte buna la restaurantul de acolo.