Vlad – fotografie nou-nascuti

Fotografie copii Jurnal Newborn

Printre cele mai mai satisfactii ale muncii ca si fotograf este faptul ca ai ocazia sa intalnesti oameni minunati. Asa i-am intalnit pe parintii lui Vlad, care au venit la prima sedinta foto in studio cand Vladut avea 7 zile. Mara si Lucian au vrut sa aiba amintiri frumoase cu Vlad la cateva zile de la nastere. Sunt momente unice care merita cu adevarat sa fie imortalizate.

01-Fotografie-nou-nascuti-Vlad-fotograf-Ciprian-Dumitrescu 02-Fotografie-nou-nascuti-Vlad-fotograf-Ciprian-Dumitrescu 03-Fotografie-nou-nascuti-Vlad-fotograf-Ciprian-Dumitrescu 04-Fotografie-nou-nascuti-Vlad-fotograf-Ciprian-Dumitrescu 05-Fotografie-nou-nascuti-Vlad-fotograf-Ciprian-Dumitrescu 06-Fotografie-nou-nascuti-Vlad-fotograf-Ciprian-Dumitrescu 07-Fotografie-nou-nascuti-Vlad-fotograf-Ciprian-Dumitrescu 09-Fotografie-nou-nascuti-Vlad-fotograf-Ciprian-Dumitrescu 10-Fotografie-nou-nascuti-Vlad-fotograf-Ciprian-Dumitrescu

Alte articole
Featured
Roma – fotografie de calatorie (III)
Iata ca am ajuns si la ultima parte a calatoriei noastre fotografice la Roma si imprejurimi. Nu stiu cum se face dar zilele trec prea repede in vacanta. Ca sa mai schimbam putin decorul, am decis sa vizitam si imprejurimile, si fiindca se anunta o zi frumoasa, parea o idee buna sa mergem la mare, in statiunea Ostia, in apropriere de aeroportul Romei, Fiumicino. Din pacate, nu prea am ramas impresionat de marea Romei. Toata plaja in proportie de 90% este privata, iar ce e public e foarte murdara. Asa ca dupa o ora de admirat marea si un sandwich facem cale intoarsa spre Roma, unde cautam un loc mai racoros de plimbare. Urcam ...
MAI MULT
Bobei family – fotografie familie
Am petrecut o dupa-amiaza tare agreabila alaturi de familia Bobei. O familie foarte faina si vesela care au venit impreuna pentru cateva fotografii la studio, la care sa se uite cu drag peste ani si sa le arate copiilor si nepotilor. E minunat sa vad ca tot mai multa lume vine la studio pentru astfel de fotografii si ma bucur tare mult sa fiu alaturi de ei.
Raluca & Remus – fotografie nunta – Bucuresti
Am asteptat cu mult drag nunta Ralucai si a lui Remus pentru ca inca de la primul telefon am simtit o legatura intre noi. Si cand exista asemenea conexiune totul parca se leaga si asta se simte si in fotografii. Desi ne-am speriat nitel de vremea cam morocanoasa pentru mijlocul lui august, ploaia ne-a lasat in pace cat am avut nevoie pentru sesiunea foto. Pot spune chiar ca am avut o vreme perfecta, cu o lumina ideala pentru portret. Si dupa asta am continuat distractia in interior unde nu ne-au mai intreresat capriciile vremii. ...